اجرا

arrow-to-left
تشریح معیار 4 : خلق ارزش پایدار
arrow-to-right

سازمان ضمن طراحی و توسعه محصولات منطبق بر نیازها و انتظارات مشتریان، وجه تمایز و ارزش پیشنهادی آن‌ها را به صورت کارآمد و اثربخش اطلاع رسانی نموده و اطمینان حاصل می نماید که این محصولات با کیفیت و کمیت مدنظر و در زمان مناسب در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. همچنین تجارب و برداشت‌های مشتری از نحوه پاسخگویی سازمان به نیازها و انتظارات وی را مورد پایش و تحلیل قرار می‌دهد و اقدامات بهبود مناسبی را جهت کسب رضایت حداکثری مشتری اجرا می‌نماید.

ellipse
زیر معیار 1-4

طراحی و توسعه محصولات کاشی و سرامیک و صنایع وابسته

chevron-down
4-1-1

سازمان اطلاعات مورد نیاز حال و آینده از بازار و مشتریان فعلی و بالقوه را از طریق تحقیقات بازار کمی و کیفی نظرسنجی و سایر اشکال بازخورد استخراج و بینش لازم از تغییرات روند پارامترهای مرتبط با محصولات را بدست می‌آورد.

4-1-2

سازمان پارامترهای اثرگذار بر کیفیت و عملکرد و بازدهی محصول را مبتنی بر نیازهای مشتریان و اولویت‌های خویش کنترل و بهبود می‌دهد.

4-1-3

سازمان فرآیندها و رویه‌های مشخصی را برای طراحی مفهومی و کاربردی محصولات و روش‌های تولید مدیریت می‌نماید.

4-1-4

سازمان به شکل مؤثری مشارکت ذینفعان کلیدی را در تبدیل نیازها و انتظارات مشتریان به محصولات جدید بکار می‌گیرد.

4-1-5

سازمان الزامات فنی و قانونی را در طراحی و توسعه محصول رعایت نموده و اطمینان حاصل می‌نماید که تمامی چرخه عمر محصول را مسئولانه مدیریت می کند.

زیر معیار 2-4

بازاریابی و فروش محصولات کاشی و سرامیک و صنایع وابسته

chevron-down
4-2-1

سازمان مدل کسب و کار خود را به منظور بخش بندی مشتریان، تعریف ارزش‌های پیشنهادی جذاب و همچنین نحوه اطلاع رسانی و توزیع ارزش خلق شده به مشتریان تدوین می‌نماید.

4-2-2

سازمان استراتژی‌های بازاریابی و فروش را جهت پشتیبانی و همسویی با استراتژی‌های سازمان ایجاد و توسعه می‌دهد.

4-2-3

سازمان جایگاه برند (ویژند) خود را در بازار درک و استراتژی ها و رویکردهای مرتبط بازاریابی و فروش را برای بهبود جایگاه آن بکار می‌گیرد.

4-2-4

سازمان از قدرت شبکه سازی و تأثیرگذاری در دنیاهای مجازی و واقعی برای ارتقای تصویر و وجهه مثبت سازمان، وجوه تمایز و ارزش پیشنهادی خود به شیوه مسئولانه، استفاده می نماید.

4-2-5

سازمان براساس مدل کسب و کار و استراتژی‌های بازاریابی، برنامه‌ی بازاریابی و فروش را برای تحقق ارزش‌های پیشنهادی توسعه داده و اجرا می‌کند.

زیر معیار 3-4

تولید و تحویل محصولات کاشی و سرامیک و صنایع وابسته

chevron-down
4-3-1

سازمان استراتژی و فرآیندهای زنجیره تأمین محصولات را همسو با استراتژی‌های کلان توسعه و جاری سازی می‌نماید.

4-3-2

سازمان برنامه جامع و یکپارچه منابع تولید و تحویل را طرح ریزی نموده تا اطمینان حاصل نماید که ارزش پیشنهادی در فرآیندها و رویکردهای تولید و تحویل محصول بدست خواهد آمد.

4-3-3

سازمان با استفاده از سازوکارهای علمی از انطباق کمی و کیفی محصولات با الزامات طراحی و استانداردها اطمینان حاصل می‌نماید.

4-3-4

سازمان نسبت به توزیع، تحویل و پشتیبانی محصولات خود به گونه ای که تأثیرات منفی اجتماعی و زیست محیطی را به حداقل برساند، اقدام می‌نماید.

4-3-5

سازمان گروه‌های هدف خود را به استفاده مسئولانه از محصولات راهنمایی و توصیه می‌کند.

زیر معیار 4-4

مدیریت روابط و تجربه مشتریان و خدمات پس از فروش کاشی و سرامیک و صنایع وابسته

chevron-down
4-4-1

سازمان اطمینان می‌یابد که سازوکار مناسبی برای درک و بهبود تجربه مشتری در طول نقاط تماس با سازمان (نقشه سفر مشتری) ایجاد نموده است.

4-4-2

سازمان اطمینان می‌یابد که کارکنان، منابع، شایستگی‌ها و توانمندی‌های لازم برای حداکثرسازی تجربه مشتریان دراختیار دارند.

4-4-3

سازمان فرهنگ مشتری مداری را در طول زنجیره ارزش خویش ترویج می‌دهد.

4-4-4

سازمان نیازها و انتظارات ارتباطی مشتریان را درک و کانا‌ل‌های ارتباطی اثربخشی را برای پاسخ به نیازها و انتظارات طرح ریزی می‌نماید.

4-4-5

سازمان تجربه‌ها، برداشت، شکایت و سایر اشکال بازخورد مشتری را دریافت و اقدامات مؤثری را برای وفادارسازی مشتریان انجام می‌دهد.

ellipse
frame